domingo, 22 de xuño de 2014

Grimorio do tempo: momento da mente

Hoxe decateime de que hai tempo de que dende hai tempo o penso. Teimo en aferrarme a esa nimia esperanza, que sei que chegará pero non entendo que non chegue.
Fará uns anos comecei a preocuparme, e a enganarme (ou non). Eu convénzome de que perder o tempo pensando niso no fará nada e chegará algún día, algún día...
Cando llo comento a alguén dime que se fose eu se suicidaba. Certo é que me próe, pero suicidarse é de vontades débiles e covardes, non me vexo así.
Este pequeno desexo egoísta meu é capaz de mover unha man para deixar liñas de grafito nun papel, pero non é quen de me outorgar valor e deixar de ser un deses covardes que tanto odio.
É o único que me falta. Teño todo o que preciso, suponse que non botaría de menos nada. Agás como dixen, o pequeno desexo egoísta. Non é verdade que este mundo xira por mor dos nosos desexos egoístas?
O desexo egoísta é, foi, e será tema tratado ó longo das épocas por moitos dos domadores da tinta, un dos engranaxes preferidos para trazar as nosas liñas.
Pese a que unha parte de min di que non debo preocuparme, outra berra que a rendición será a absoluta derrota. Esa parte de min turra, e fai que o intente unha e outra vez, a colleita de fracaso é xa desalentadora, mais volverei tentalo ata que eu so sexa pó arrastrado por ventos fríos.
O meu desexo egoísta non é correspondido co desexo egoísta da outra persoa, e iso quéimame dentro. Será por isto que posúo o misterioso poder de ver máis aló e dar vida as verbas.
Ardo e brillo coma unha estrela, ardo e creo veleza, ardo e consúmome no meu desexo egoísta.

Ningún comentario:

Publicar un comentario